LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

Stronghold Legends لن شبکه

+بازی درخواستی از دوست گلمون Akar

افسانه‌های قلعه یک بازی ویدئویی به سبک استراتژی هم‌زمان است که استودیو فایرفلای توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ۲کی در سال ۲۰۰۶ منتشر شده‌است. این عنوان، چهارمین بازی در مجموعه قلعه است بازی جدیدی در سبک استراتژیک می باشد که در سال 2016 توسط FireFly Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. آیا برای تجربه وقایعی تاریخی از دوران جنگ های صلیبی آمادگی دارید؟ اگر شما نیز از گیمرهای قدیمی بازی های کامپیوتری باشید ، احتمالا با نوستالوژی جذاب جنگ های صلیبی خاطرات بسیاری دارید ! 



 

سیستم مورد نیاز :

ویندوز : 7/8.1/10

رم : 2 گیگ

پردازنده : پنتیوم

گرافیک : 512 مگابایت

دانلود صوت دوبله فارسی حجم 70 مگابایت


 

نظرات 13 + ارسال نظر
بنیامین آتش افروز 1403/02/06 ساعت 12:53

سلام ..چطوری سرعت بازی رو موقع لن بازی کردن افزایش بدم .؟

امیر 1402/12/19 ساعت 00:51

سلام داداش آقا من ورژن های مختلفی از این بازی رو نصب کرده بودم الانم همه فایل های قبلی رو حذف کردم ولی این فایل شما رو که نصب کردم بازی اجرا نمیشه نمیدونم مشکل کجاس. راهنمایی بفرمایید.

خیلی سادس بازی که خرید کردید رو حتما نصب نکردین و اکسترک کردین .

سجاد 1402/12/13 ساعت 11:08

سلام خسته نباشید من تک تک بازی رو نصب کردم ولی متاسفانه موقعی که میخواییم به host وصل شیم وصل نمیشه ارور هایی هم که میدرو رو تلگرام براتون فرستادم انی دسک هم نصب هست آنلاین بشید آی پی میدم.

سلام فرمودید قلعه ۳ ساعت ۱۸ به بعد در خدمتم

Alinourmohammadi 1402/12/11 ساعت 23:20

سلام واقعا عالی دمتون گرم ما تو خوابگاه با گوشی هات اسپات کردیم دسته جمعی زدیم باورم نمیشه تونستیم شبکه ای بازی کنیم دمتون گرم

سلام با هات اسپات !!!
هنر نزد ایرانیان است

Ali 1402/11/24 ساعت 00:03 http://poria9573351@gmail.com

تمام روند بازی افلاین انجام میشه یا نیاز به اینترنت و استیم انلاین داره؟

کاملا از صفر تا صد از ابتدا تا آخر از بیخ تا لبه آفلاین میباشد

ایمان 1402/11/20 ساعت 14:15

دم شما گرم ... عالیه من چند ساله که میخوام اینو شبکه کنم و نتونستم

سلام ممنون اومیدوارم راضی باشید

ایمان 1402/11/19 ساعت 21:19

وقتتون بخیر میشه یک ویدیو انحام بازی آفلاین با لن بفرستید؟
چون من هیچجا ندیدم اینو با لن داشته باشن

سلام بله چرا نشه من یادم رفته بزارم

علی رضا زمانی 1402/10/18 ساعت 13:19

سلام یه شماره تماس یا چیزی بهم بدیذ مشکل ارور msvcp100.dll دارم

علی رضا زمانی 1402/10/18 ساعت 10:47

مشکل من نصب نیست داداش وارد مولتی پلیر میشم بسته هستش میخوام این مشکل حل کنم حتی شبکه هام همچی درسته به صورت لن دارم اجرا میکنم رفیقم گیم نت داره میخواد از طریق لن وصل کنه الان از طریق لن امکان پذیره؟؟

بله لن امکان پذیره انی دسک بدید تلگرام پیام بدید

علی رضا زمانی 1402/10/18 ساعت 02:17

سلام داش من موقع کع وارد قسمت مولتی پلیر میشم میزنه نات کانکتین یعنی وصل نیست یعنی چی چطور میتونم این مشکل حل کنم؟!!

سلام عزیزم از فایل اول که exe هست کلیک راست کردی extract رو زدی این کار رو نکن
فایل اول که exe هست اجرایی هست 2 بار کلیک کن محل نصب رو مشخص کن بعد نصب کن خودش شورتکات رو میاره صفحه دسکتاپ از اونجا بازی رو اجرا کن دیگه چیزی نمیگه حتی میگه You are connected the speed is high یعنی وصل هستی سرعت هم زیاده

esiii 1402/09/22 ساعت 15:46

سلام بدون اینترنت لن میشه ؟

سلام بله تمام بازی ها یی که هست بدون اینترنت شبکه میشن

امیر 1402/09/05 ساعت 14:25

با سلام
این بازی رو خریدم ولی تو لابی همدیگه رو پیدا نمیکنن فایروال هم خاموش شبکه هم اوکیه.
اگه میشه یه اموزش هم قرار بدین

سلام بازی که دانلود کردین برای هر سیستم جدا نصب کنید و بازی نصب شده رو کپی نکنید شبکه میشه در صورتی که نتونستین انی دیسک لطفا

من خودم گیم نت دارم خیلی راضی بودم
خیلی خیلی عالی هم گیم ها هم پاسخگویی و راهنماییشون

ممنون از قوت قلبی که دادید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد