LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

stronghold 2 به صورت لن شبکه

بروزرسانی شد + خطاهای  اعلام شده رفع شد + دوبلاژ قدیم و صدا سیما  برای جذابیت بیشتر بازی

بازیکن در نقش مَتیو اِستیل و با کمک اشخاصی همچون سِر ویلیام و سِر گرِی به مقابله با کسانی می‌رود که پس از ناپدیدشدن پادشاه انگلستان، دست به شورش زده و می خواهند به پادشاهی برسند.بازیکن مامور آبادانی قسمتی از سرزمین می‌شود و باید در این راه به مناطق و قلعه‌های مختلف رسیدگی کند.در اواسط خط داستانی بازی(در بخش جنگی)، بازیکن دچار دوراهی می‌شود و باید از بین دو گزینه‌ی ماندن در کنار پادشاه و مقابله با شورشی‌ها یا مبارزه با متحدان قبلی و تلاش برای رسیدن به تاج و تخت یکی را انتخاب کند.با انتخاب گزینه‌ی اول بازیکن ابتدا از یک قلعه دفاع می کند و بعد در دو لشکر کشی، ابتدا پاسکال دوروکس و برخی از دوستانش و در اخر به کمک پادشاه انگلستان و سرویلیام، به قلعه لرد بارکلی، تاج و تخت را ایمن می کند.با انتخاب گزینه‌ی دوم بازیکن باید در ابتدا بانو سِرِن و سپس دوست و متحد قدیمی‌اش سِر ویلیام را از سر راه بردارد و در آخرین اقدام سعی کند با پیشی‌گرفتن از سایر رقبا، قلعه‌ی پادشاه را تصرف کرده و با کشتن او و به دست آوردن تاج، پادشاه جدید سرزمین انگلستان شود.


 

قلعه ۲ از سایت گیم‌اسپات امتیاز ۵٫۹ را دریافت کرد.اما کاربران به این بازی امتیاز ۷٫۵ دادند. دلایل اصلی این امتیاز دهی نسبتاً کم، تعداد کم مراحل و گرافیک خسته‌کننده و ضعیف بازی عنوان شده که از سوی منتقدان مورد نقد قرار گرفت.

این بازی در خط داستانی هشت شخصیت اصلی دارد:

  • شاه انگلستان
  • سِر ویلیام
  • بانو سِرِن
  • سِر گرِی
  • اُلاف گریمتوس (آخرین جنگجوی وایکینگ)
  • آنگوس مَک‌لود (لُرد اسکاتلندی و عضو قبیله‌ی مک‌لود ملقب به The Bull)
  • پاسکال دِوِروکس (برادر سِر ویلیام)
  • اِدوین بلک فلای
  • و در آخر لُرد بارکلی ملقب به پُتک یا چکش که اصلی ترین دشمن و آنتاگونیست بازی است

چهار شخصیت اول متحد و پنج تای بعدی دشمن شما در بازی هستند. البته در مراحل کینگ میکر(King maker) ازاد هستید تا دوست و دشمنانتان را انتخاب کنید.

 
سیستم مورد نیاز :
  • رم : 512 مگابایت
  • گرافیک : 512 مگابایت
  • پردازنده : پنتیوم / سلرون
  • فضای ذخیره سازی : 2 گیگابایت
  • حداکثر پلیرها : 8 نفر







نظرات 8 + ارسال نظر
Hamidreza 1403/02/06 ساعت 01:01

سلام مثلا دو نفر شبکه باشن میشه بات هم اضافه کرد یعنی چهار نفری ولی دو تا ادم که شبکه هستن و دوتا بات هم اضافه کنیم

سلام امکان اضافه کردن بات تو این نسخه وجود نداره

parsa 1402/05/01 ساعت 17:48

سلام لینک پارت 2 خراب از سایت دانلود پاک شده

مشکلی نداشت تست شد

امیدرضا 1402/04/01 ساعت 17:15

سلام من خرید کردم لینک دوم مشکل داره نمیتونم دانلود کنم بقیه اوکی بود فقط پارت دوم مشکل داره دانلود نمیشه مینویسه امکان دانلود این فایل وجود ندارد

لینک ها تست شدن درست بود

حسین اصلانی 1402/03/31 ساعت 02:26

داداش شرمنده من خرید کردم ولی وقتی میخوام دانلود کنم خطای اتصال شما خصوصی نیست میاره اگه میشه راهی داره که از جای دیگه لینک دانلود رو برام بفرستی دمت گرم.

لینک رو براتون ارسال میکنم

متین 1402/03/10 ساعت 21:24

سلام
من کامل نصب کردم
موقع نصب انتی ویروسم خاموش
ولی وقتی یکی هاست میشه اونیکی سیستم پیدا نمیکنه سرورو
هاستم عوض میکنم باز پیدا نمیکنن همو

دوست گلم استخراج نکنید و از فایل exe یا هم.ن پارت یک نصب کنید مشکلی در متصل شدن ندارید

علی 1402/01/31 ساعت 00:16

سلام .خسته نباشید . رو ویندوز xp جواب میده .

سلام فک نکنم بشه

امین 1401/05/17 ساعت 20:04

جواب ندادین؟گفتم که این نسخه لن میشه؟

امین 1401/05/17 ساعت 16:02

سلام.اگه این نظر میخونین جواب بدین.این بازی رو اگ‌خرید کنم میتونم ب صورتlanهم بازیش کنم بدون هیچ مشکلی؟

ویدیو شبکه شدنش مگه نیس؟؟
اینجا فقط بازی های شبکه ای برای دانلود و خرید هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد