LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

call of duty modern warfare2 نسخه کامل

+لینک دانلود

ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۲ یک بازی ویدئویی به سبک تیراندازی اول شخص از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد ساخته شده و به‌وسیله شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، اکس‌باکس ۳۶۰ و مایکروسافت ویندوز منتشر شده‌است. این بازی بطور رسمی در ۱۱ فوریه ۲۰۱۱ معرفی، و در ۱۰ نوامبر ۲۰۰۹ به صورت جهانی منتشر شد که به صورت لن شبکه امکان پذیر شده است برای خرید به ادامه مطلب برید



 



سیستم مورد نیاز :

رام : 1گیگ
گرافیک : 512 مگابایت
پردازنده : 2.2 گیگاهرتز 
فضای مورد نیاز : 18 گیگ
حداکثر پلیرها : 2 نفر / COOP
حداکثر پلیرها : 18 نفر / Multiplayer
تغییرات ایجاد شده : گرافیک بازی/نورپردازی بازی/اسکین اسلحه ها/خون ریخته شده روی زمین /مولتی پلیر 3 درصد سریع تر شده(گیم پلی) یعنی شما چیز ناچیز سریع تر میدوید و...

نسخه خرید به صورت دیسک ارسال میشه

            

نسخه دانلود شما بازی رو  بعد خرید دانلود کنید

   


ویدیو  COOP


نظرات 18 + ارسال نظر
ehsan nankali 1402/12/13 ساعت 12:44

سلام خسته نباشین سایتتون هنوز فعاله من چنتا بازی شبکه لازم دارم اگه میشه بهم اطلاع بدین
کال اف دیتو و چنتا بازی استراتژیک لازم دارم هزینش مهم نیست فقط زودتر بهم اطلاع بدین09185915347

سلام بعد خرید میتونید دانلود کنید

حسین اصلانی 1402/06/31 ساعت 13:17

داداش شرمنده بازی ها رو دیسکی هم ارسال میکنید

بازی های که دانلود هستن ارسال دیسک دیگه نداره

mamad 1402/01/25 ساعت 19:45

خیلی ممنون از سایت خوبتون من خیلی وقت بود دنبال یه سایت میگشتم بازی ها رو به صورت لن بزاره اما فقط سایت شما بود که میزاشت

سلام خیلی ممنون

mamad 1402/01/24 ساعت 15:41

سلام من برا مرحله ای بازی کردن اول استیم رو باز کنم بعد start hostmode رو بزنم بعدش روی host بزنم و برم داخل بعدش دوستم بره تو client(F12) بعدش F12 بزنه درسته ؟ بعد یچیز دیگه میخوایم مرحله ای بازی کنیم به صورت انلاین استیم رو باز کنیم یا افلاین مود؟

سلام فرقی نداره هم افلاین میشه هم انلاین

Io 1402/01/06 ساعت 19:52

سلام ببخشید شماره ایتا شما چیست میخوام دنبال کنم؟

تو صفحه اعتماد به ما هست

Io 1402/01/06 ساعت 19:50

سلام من دوستم خرید کرده هر هفته ۹ نفره بازی می‌کنیم اما مرحله ای نمیتونیم میشه کامل توضیح بدید چطور بازی کنیم ؟

lo 1402/01/06 ساعت 11:24

سلام برای مرحله ای باید هردو استیم را باز کنم و کسی که میخواد سرور بشه hostmode را بزنه و بره تو ........

سلام
اگه خریده بودید بیایید تلگرام یا ایتا راهنمایی در قسمت نظرات انجام نمیدیم

ali 1401/11/18 ساعت 19:51

سلام میشه بگید باید چطوری مپ دانلود شده را توش ریخت ؟

نمیشه

شادمهر 1401/11/18 ساعت 18:25

سلام خسته نباشید گیم نت دارم من بازی رو روی چند کامپیوتر ریختم بار اول تونستم مولتی پلیر لن کانکت بشم بهم و باازی کنم و دفعه های بعدی توی جویین شدن سرور را میشناسه وقتی میزنم بره داخل بعدش کامیپوتری که سرور اصلی هست از بازی برمیگرده و مینویسه سرور دیسکانت شده

از چه نسخه ای استفاده میکنید ؟ احتمال زیاد نسخه بازی شما easy lan هست

mostafa 1401/11/11 ساعت 15:31

اها یعنی من تو استیم برم دوستم رو اد کنم بعد برم تو بازی قسمت copertaive هاست بزنم میتونم اینوایت بدم؟ باید انلاین باشم اره؟

اها یعنی استیم اکانت درست کنید اجرا کنید تمام با استیم دیگه کار ندارید نه ادد کنید نه چیزی فقط استیم در اجرا باشه بعد بقیه مراحل مثل مولتی ولی فقط کلید coop رو میزنی. به خدا سخت نیس

mostafa 1401/11/10 ساعت 13:43

خرید نکردم من پسر عمم خریده باهم بازی میکنیم اما نمیتونیم coop سرور بشیم میشه بگید چه کنیم؟

رو هر سیستم برنامه استیم نصب میکنید بعد اکانت درست میکنید بعد بازی رو اجرا میکنید بهم به سادگی متصل میشید

mostafa 1401/11/09 ساعت 14:49

سلام میگم میخوایم با دوستمان coop بازی کنیم چطوری سرور بشیم؟ من مثل راه حل مولتی اول استارت هاست رو زدم بعد رفتم تو coperative host اما دوستم نتونست بیاد میگه پنجره باز نیست میشه بگید چطور سرور بشم؟

خرید کردین ؟ اگه خرید کردین تلگرام پیام بدید و تو خرید به اسم کی بوده

sakura 1401/11/07 ساعت 20:22

با سلام میگم من چطور ای پی خودم و دوستم رو بفهمم؟ و اینکه سرور دوستم اصلا نمیاد که بخوام توش کانکت بزنم میشه یه ویدیو از اول بگیرید که درست نشون بده چکار کنیم

https://langames.blogsky.com/1399/03/26/post-166/%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87

برای فهمیدن ای پی یا درست کردن به لینک بالا برید

mostafa 1401/11/07 ساعت 20:08

من این کار رو کردم اما هرچه منتظر میمونم نمیره تو سرور لطفا یه ویدیو بزارید همین بالا دستتون درد نکنه

ای پی رو اشتباه وارد کنید دقیقا همین اتفاق میفته چون تو اون ای پی اشتباهی که وارد کردین سروری ایجاد نشده

mostafa 1401/11/07 ساعت 13:25

سلام ببخشید میشه یه فیلم بگیرید از اینکه چطور سرور بشیم و چطور وارد سرور بشیم؟ اون عکسی که تو فایل دانلودش بود رو چک کردم اما نتونستم درست کنم

در کادر کسی که میخواد سرور بشه ای پی خودش رو وارد میکنه کسی که میخواد به سرور متصل بشه ای پی سرور رو در کادر وارد میکنه وارد بازی میشه بعد با کلید alt+tab بازی رو کوچیک میکنه بعد کلید F11 به سرور متصل میشه

ali 1401/11/05 ساعت 14:15

سلام ببخشید من این بازی رو خریدم به نام سید علی مرتضوی mortazavi345@gmail.com اما نمیاره چیکار کنم ؟؟ مینویسه وی پی ان شما روشنه

دوست عزیز اپلود رو در سایت های ایرانی به هیچ عنوان انجام نمیدیم که قابل دسترس عموم باشه در سر برگ سایت گذاشته بودیم فیلتر شکن نیاز دارید ولی بعد دریافت لینک بدون فیلتر شکن میتونید دانلود کنید. موفق باشید

ali 1401/11/04 ساعت 14:01

سلام میگم من این رو بخرم میخوام با دوستم بازی کنم میتونم تو فلش بریزم دیگه اره؟ یا باید ۲ یا ۳ تا بخرم؟؟

شما با خرید یک بازی میتونید تا 18 سیستم اجرا داشته باشید

مهدی 1399/11/18 ساعت 22:30

سلام
لینک خرید مشکل داره

سلام
در حال حاضر بازی موجود نیست تمام کردیم
تا چند روز آینده موجود میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد