LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

The Forest به صورت لن شبکه

در جنگل ، بازیکنان اریک لبلان را کنترل می کنند و باید در جستجوی پسرش تیمی پس از سقوط هواپیمای ویرانگر ، در یک شبه جزیره جنگلی زنده بمانند. بازیکنان باید با ایجاد پناهگاه ، سلاح و سایر ابزارهای بقا زنده بمانند. سکونت در جزیره ، به همراه موجودات جنگلی مختلف ، قبیله ای از جهش های شبانه و آدمخوار است که در روستاهایی روی سطح و غارهای عمیق زیر شبه جزیره زندگی می کنند. در حالی که لزوماً همیشه با بازیکن خصمانه نیستند ، رفتار معمول آنها بخصوص در طول شب پرخاشگرانه است.




 

سیستم مورد نیاز :

  •  رم : 4 گیگ
  • گرافیک : 1 گیگ حداقل
  • پردازنده : 2 هسته ای
  • فضای ذخیره سازی : 2 گیگ
  • حداکثر پلیرها : 4 نفر
  • V 1.12


لینک ورژن شبکه ای 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیلوفر 1402/04/03 ساعت 23:33

شت عالی بود ممنون نصب اجرا شبکه ممنون ممنون خدایش ارزش 50 رو داشت

الیاس 1399/04/11 ساعت 22:01

با سلام ببخشید من این بازی رو خریداری کردم ولی الان دیگه نمیتونم انلاین بازی کنم از کار افتاده پشتیبانی ندارین که این مشکل رو درست کنین حیفش شد بازی خوبی بود

تست میکنم خبر رو میدم بهتون احتمال ازکار افتادن خیلی پایینه چون یک هفته پیش اجرا داشت بازی

bill 1399/04/11 ساعت 18:16

اقا این بازی خرابه من میرم تو جوین گیم میگه استیم باز نیست چیکار کنم

برادر من از لانجری که به دسکتاپ میاد اجرا کن از داخل پوشه بازی اجرا نکن و فایل رو بزار با نصب خود برنامه نصب شه اکسترک نکن

elya3 1398/12/08 ساعت 17:43

لینک های دانلودش خراب هست و نمیشه دانلود کرد و فقط عکس میاد لطفا رسیدگی کنید.

بازی برای فروش هست بعد از پرداخت به لینک دانلود فرستاده میشید
هنوز بازی آپلود نشده به امید خدا فردا . امروز سرمون شلوغه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد