LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

Dead Island Game of The Year Edition به صورت لن شبکه

جزیره مرده یک بازی اکشن ماجرایی در سبک ترسناک است که توسط تکلند ساخته شده و دیپ سیلور آن را برای کنسول‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳ و مایکروسافت ویندوز منتشر کرده‌است که بر اساس تعقیب و گریز در یک منطقه پر از زامبی بنا گشته‌است. این بازی رسماً در ۲۰۰۶ معرفی شد اما تا سال ۲۰۱۱ به تعویق افتاد.تجربه ی بازی Coop چهار نفره واقعی را در یک بازی جهان باز عظیم که انتظار کشف خود توسط شما را می کشد داشته باشید.



 

 

سیستم مورد نیاز :

  • ویندوز : 7/8.1    32 بیت هم میتونید اجرا کنید
  • رم : 4 گیگ
  • پردازنده : FPS 1333 intel 8500 / AMD athlon x2 260 از این پایین تر نمیشه
  • گرافیک : gt 610 حداقل
  • فضای ذخیره سازی : 10 گیگابایت
  • حداکثر پلیرها : 4 نفر



نظرات 3 + ارسال نظر
milad 1403/01/06 ساعت 20:09

سلام
بنده این بازی رو دانلود کردم ولی نتونستم شبکه ای بازی کنم
بی زحمت آمورششو بگین

سلام بعد دانلود فایل دانلودی رو برای هر سیستم جدا نصب کنید یعنی بازی نصب شده کپی نشود
بازی رو اجرا میکنید یک مرحله باید برید جلو به جزیره که رسیدین مولتی گیم باز میشه.
ویدیو رو نگاه کنید فک کنم متوجه بشید.

ارش ابراهیمی 1402/12/10 ساعت 22:41

دوست عزیز من اینو خریدم الان از کجا دانلودش کنم؟

اپلود میکنم براتون ایمیل میکنم

Gamenet 1398/12/06 ساعت 09:56

ویندوز 10 هم میشه؟

تست نکردیم خود اصل بازی میشه ولی چون ما ویرایش زیادی روش انجام دادیم حقیقت نمیدونیم و باید تست بشه
ولی الان بازی رو گرافیک 1 گیگ و پردازنده 8500 خیلی راحت اجرا میشه و در ویندوز های 32 بیت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد