LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

Spec Ops The Line به صورت لن شبکه

+نسخه اختصاصی اضافه شد بخش COOP+multiplayer رو هم میتونید بازی کنید .

خط مرزی یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی سوم شخص است که توسط استودیو آلمانی یاگر دولوپمنت توسعه یافته و به‌وسیلهٔ ۲کی گیمز در سال ۲۰۱۲ منتشر شده‌است. این بازی در ژوئن ۲۰۱۲ برای پلت‌فرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۳ و اکس‌باکس ۳۶۰ در سراسر جهان عرضه شد.



 

سیستم مورد نیاز : 

ویندوز : 7 یا 10

پردازنده : پنتیوم

رم : 2 گیگ

گرافیک : 1 گیگ


نسخه اختصاصی تمام بخش ها قابل اجرا


نسخه قدیم فقط مولتی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
شادمهر 1401/11/18 ساعت 13:13

سلام منظورتون از اکسترک کردن چیه؟ بازی ای که من دانلود کردم از شما یه فایل Spec Ops The Line.part01.exe داشت و کنارش چندتا پارت rar داشت روی هر سیستم من جدا نصب کردم . اگر شبکه کردن من اشتباه باشه چرا توی بقیه بازی های شبکه ای مشکلی پیدا نمیشه ؟

ببینید سرور بسازید کسایی که میخوان متصل به سرور بشن از کلید ترکیبی shift+tab استفاده کنن به صورت خودکار متصل میشن

شادمهر 1401/11/17 ساعت 23:49

گیم نت دارم، اسم کامپیوتر ها همونطور که میدونید باید Workgroup ها یکی باشه و Computer Nameها متفاوت با شماره به ترتیب
و اسم administrator های کامپیوتر ها یکی باشن تا نرم افزار اسمارت لانچر بتونه برای همشون درست کار کنه
منم درست همین کارو انجام دادم بازی های کانتر و بلور و لفت فور دد و بازی های دیگه هم دیگرو پیدا می‌کنند و مشکلی نداره تو قسمت لن،
من توی این بازی از طریق لن، هاست درست کردم و صبر کردم ساخته بشه و با کامپیوتر دیگه توی قسمت لن Find رو زدم ولی چیزی پیدا نمیکنه
اگر مشکل از تنظیمات شبکه ای هست پس چرا بقیه بازی های شبکه ای من کار می‌کنند بدون مشکل
ویندوزم ده هست و نرم افزار های مورد نیاز رو هم نصب کردم

بسیار هم عالی من به شما پیام دادم جوابگو نبودید تا بهتر و سریع تر به نتیجه برسید
من برای شما صفر تا ۱۰۰ شبکه کردن رو میزارم
و اینکه اگه بازی رو اکسترک کردید نمیشه لن کرد و از فایل setup نصب کرد تا بتونید لن بازی کنید

شادمهر 1401/11/17 ساعت 18:28

سلام در ویدویو آموزشی مشخص نکرده سیستم بعدی چگونه وصل میشه و اضافه میشه . من نصب کردم . ولی سیستم دوم پیدا نمیکنه

دلیل متصل نشدن
۱. سیستم دوم شاید اسم سیستم دوم با اول یکی باشه
۲. ای پی ها یکی هست
۳. سرور ایجاد شده چه بخشی از بازی هست کلاینت هم همون رو انتخاب کنه و بعد متصل میشه اگه نیاز به ویدیو نحوه اتصال کلاینت به سرور هستید بگید تا بزارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد