LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه
LAN GAME

LAN GAME

دانلود بازی . بازی های کامپیوتری با قابلیت لن شبکه

call of duty modern warfare 3 به صورت شبکه لن


ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳ یک بازی تیراندازی اول شخص از سری بازی‌های ندای وظیفه است که توسط شرکت اینفینیتی وارد و اسلج‌همر گیمز ساخته شده‌است و توسط شرکت اکتیویژن برای پلی‌استیشن ۳، ایکس‌باکس ۳۶۰ و ویندوز در ۸ نوامبر ۲۰۱۱ منتشر شده‌است. که به صورت شبکه قابل اجرا میباشد





سیستم مورد نیاز :

رام : 2 گیگ

گرافیک : 512 مگابایت

پردازنده : 2.2 دو هسته ای

فضای مورد نیاز : 15 گیگ

کرک بازی تکنو گاد میباشد


برای خرید به لینک زیر  مراجعه کنید 



نظرات 12 + ارسال نظر
علی 1401/12/13 ساعت 18:09

بعضی از سیستم ها که میخوام سرور بشه تا بقیه سیستم ها بهش وصل بشه خطا میده که نمیتونه به سرور وصل بشه

سلام بازی هایی که خرید کردین بزنگید تا بهتر راهنمایی کنم
چه خطایی میده ؟
بازی رو حذف و دوباره نصب کنید.
برنامه های جانبی بازی حتما نصب کنید مثال
++C
Net Framework 4 و ...

علی 1401/12/07 ساعت 13:15

بعد از خرید چند روز طول میکشه به دستمون برسه ؟

شماره پیگیری براتون اس کردم ؟
تو گوگل مینویسید پیگیری مرسولات پستی وارد میشید کد پیگیری رو بنویسید ببینید بسته کجا رسیده

مسعود اسدزاده 1399/07/09 ساعت 13:13

نمیشه آموزش ویدیو بزارین خیلی گیج کننده هست

تلگرام دارید؟
بیایید تلگرام

مسعود 1399/07/09 ساعت 13:11

نمی تونم شبکه کنم در کل

مسعود اسدزاده 1399/07/09 ساعت 11:37

سلام خوب هستین من چندروز پیش از سایت شما خرید کرده ام کالاف mw3 میخواستم راهنمای آموزش ویدیو بذارین چجوری شبکه میشه تو بسته بصورت متن گذاشته بودین ولی زیاد متوجه نمیشم اگه امکانش باشه ممنون میشم.

متوجه چی نشدین بگین تا راهنمایی کنم

مسعود 1399/07/04 ساعت 10:02

پس میشه گفت مثله کانتره...فقط یه سوال قابلیت تیمی داره یعنی میشه بچه ها به گروه 3نفره بعد تیم حریف هم 3نفر باشه!!؟

منظور شما رو نمیفهمم اگه منظور شما سه به سه مثل کانتره بله همین طوره

مسعود 1399/07/03 ساعت 21:56

جناب یه سوال دیگهcall of duty4 Modern warfare نصب کردم شبکه محلی میشه.سوال اصلیم اینکه call of duty modern warfare 3 آخه این بازی رو من داشتم خودم گیم نت دارم 7تا کامپیوتر تو همشون نصب کردم اما تو آموزش های که سایت گذاشته بودن پیگیر شدم اما بی نتیجه شد..!!چرا چون این بازی فقط شبکه محلی فقط دو کامپیوتر بهم متصل میشن وقتی میخوای بقیه کامپیوتر ها به سرور اصلی متصل بشن میندازه بیرون فقط یکی سرور میشه و یکی دیگه متصل میشه تمام.این به دردم نمیخوره چون همه میخوان بازی کنن وصلشن،چون بیش از 2 نفر نمیتونن وصل بشن....نسخه شما قابل اعتماد هست یعنی این نسخه که گذاشتین قابلیت چندنفره رو داره...!!؟

عزیز خیلی ها از ما خرید کردن و خیال شما راحت و حتی خودم هم گیم نت دارم و دارم ازش استفاده میکنم

اینی که شما میگین شبکه نیس و بازی به صورت coop هست ولی اینی که ما داریم شبکه لن هست و با coop فرق داره
Coop بازی رو دو نفری مراحلش رو بازی میکنی ولی مولتی یعنی بچه ها با هم هم دیگه رو میکشن

مسعد 1399/07/03 ساعت 10:44

ببخشین منظور از به صورت لن یعنی شبکه محلی تا 18 نفر جا داره دیگه بازی کرد یا نمیشه..!!؟ممنون میشم جواب بدین

بله قربان شبکه محلی تا 18 نفر

مسعود 1399/07/02 ساعت 10:20

سلام ببخشید این بازی رو میشه به صورت لن 6نفره بازی کرد یا فقط بخش 2 نفره هست ممنون میشم جواب بدین

این بازی شبکه لن هست و تا 18 نفر سروری که میسازید جا داره

Gamenet 1398/09/26 ساعت 00:00

سلام ببخشید شبکه کردنش به چه صورته؟ باید IP وارد کنیم یا راحت تره؟

نه سرور ساخته میشه بعد از داخل بازی تو قسمت سرور لیست داخل بازی میرید قسمت لن دابل کلیک میکنید میرین تو بازی البته سرور به صورت کنسولی مجزا هستش که باید مپی رو که میخواید تایپ کنید یا تایم مورد نظر که با آموزش براتون ارسال میشه

Er 1398/09/12 ساعت 03:59

ببخشید میشه ما هزینه رو پرداخت کنیم ولی شما بازی به صورت لینک دانلود برامون بفرستید.

امکانش وجود نداره
این کار فضای ابری زیادی میخواد که ما فضای زیادی نداریم

حسین حسینی 1398/09/11 ساعت 00:44

سلام این رو یعنی میشه مثل mw2 حالت free for all و team the match بازی کرد

سلام
بله میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد